eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracjeRe: inspiracje
  • Data: 2010-07-21 09:52:39
    Temat: Re: inspiracje
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 11:41:09 +0200, jcm napisał(a):

    >> Sam mialem sytuacje, gdzie musialem zaprogramowac sterownik pieca, bo
    >> gdyby support przyjechal, to za taka czynnosc zawolalby 3tys
    >> netto/roboczogodzine. Nie marudzilem, ze pierwszy raz to widze, tylko po
    >
    > No właśnie, poza osobistą satysfakcją i uściskiem dłoni szefa, czy miałeś z tego
    > dodatkowe korzyści finansowe? Ile premii? ;-)

    Dodajmy jeszcze: Co mu groziło, gdyby jego "twór" spowodował jakieś
    szkody...

    > Lecz nie zawsze to tak wygląda. Dostawcy sprzętu i oprogramowania często mają
    > zastrzeżoną w umowach wyłączność wykonywania usług dodatkowych, wsparcia
    > technicznego. I obsługa techniczna na miejscu (w tym wewnętrzny dział IT),
    > niewiele może.

    Może. Wezwać wykwalifikowany serwis. Od tego jest wewnętrzny dział IT, żeby
    się z nim użerać, bo kierownictwo przecież ma inne sprawy na głowie.

    --
    Yakhub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1