PracaGrupypl.praca.dyskusjeinna dziaRe: inna dzia
  • Data: 2006-02-28 10:13:04
    Temat: Re: inna dzia
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > teoretycznie jezeli bedziesz chcial to zalegalizowac to oczywiscie, a
    > praktycznie to nikt niczego nie jest w stanie ci udowodnic. malo to ludzi
    > majacych status bezrobotnego pracuje na czarno ?

    mam na myśli w szczególności umowy różnego rodzaju, które chcąc - nie chcąc
    czasami trzeba zawrzeć.
    Czy każdy zarobek, nie ważne czy mały czy większy dyskwalifikuje mnie jako
    bezrobotnego, czy może jest jakaś kwota dopuszczalna, np:
    "nie uzyskuje miesięcznie dochodu w wysokości przekraczającej połowę najniższego
    wynagrodzenia" [cyt. http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    2]
    czyli 424,50 zł ?
    Pozdro,