PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci... › Re: informatyka w przyszlosci...
    From: "Andrzej Szunert" <a...@s...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyka w przyszlosci...
    Date: Mon, 5 Jan 2004 09:17:08 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@wk27.internetdsl.tpnet.pl

    Duzo piszecie na temat tego, który system jest lepszy. Chciałbym dodać do
    tej dyskusji jeszcze jedno.

    Popularność OS'a nie do końca wynika z jego wad i zalet, ale w dużej części
    od dostępności oprogramowania dla danego systemu. Z kolei dostępność tegoż
    wynika między innymi z tego jak szybko i wydajnie da sie je tworzyć. Ja
    programuję na windzie i to co winda daje programiście (chodzi mi o
    wewnetrzne mechanizmy, usługi, furtki w zasadzie do wszystkiego i kompletna
    dokumentacja /msdn.microsoft.com) nie ma porównania z tym co daje
    jakikolwiek unix czy linux). Zgadzam sie natomiast z wyższością linuxa jako
    systemu do zastosowań sieciowych, stawiam linuxy jako bramy, serwery poczty
    itp)

    P.S.
    Aha - a'propos baz danych. Bazy to nie tylko Oracle, akurat tutaj MS
    bardzo ładnie wypada ze swim SQLServerem i to zarówno ze względu na
    wydajność jak i (!!!) cene. O bazach typu MySQL i PostgressSQL nie wpominam
    ze zrozumiałych chyba względów ...

    Pozdrawiam Wszystkich i szczęśliwego nowego