PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia › Re: informatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia
  • Data: 2005-06-26 18:34:34
    Temat: Re: informatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia
    Od: RaFciOzAuR <rafciozaur@wywal_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz napisał(a):

    > Nagłówki w wiadomościach można zmieniac :> i nie tylko ...
    > Z drugiej strony jak ktoś używa windowsa to jest lama ?

    Uważam, że pojmowanie tematu przez wątkotwórcę sprowadza się do
    następującej zasady :

    if odpowiedź_na_posta(moj_genialny_tekst As
    wypocina)!=moje_ego(docenienie=True) then
    Execute(Type_mismatch=True; Zdrowy_rozsądek=Randomize(); Nieco_pokory=Null);

    a tak serio drogi Karolu, czytając Twoje odpowiedzi odnoszę wrażenie, iż
    jeszcze w paru innych kwestiach dotyczących
    Twojej osoby mają zastosowanie słowa
    "Jestem typowym (...) samoukiem. Wszystko czego zdążyłem się do tej pory
    nauczyć - osiągnąłem samodzielnie...".

    --

    pozdrawiam serdecznie,

    -= RaFciOzAuR =-