PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia tester oprogramowania?Re: ile zarabia tester oprogramowania?
  • Data: 2002-10-30 18:09:55
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz"

    : I tu sie mylisz - Nina pisze na pl.praca.dyskusje (z przerwami) od paru
    : lat. I jest osoba konkretna, rzeczowa, daleka od konfabulacji, lekko
    : zarozumiala. I o ile ja pamietam to wczesniej pracowala w firmie, ktora
    : Sun przejal.

    Czy się myle? Ufam temu co najbardziej wiarygodne! Zostało mi z brydża. :-P
    Oki, być może pani Nina pracowała w tej firmie, nie twierdze kategorycznie,
    że tak nie
    było. Mnie bardziej interesuje fachowosc :-) ludzi, niz to kto gdzie
    pracował. Lubie podazac za tym, ktory wie. :-)))

    Pozdrawiam - Mirek