PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wypłaty dla prezesa? › Re: ile wypłaty dla prezesa?
  • Data: 2002-05-14 21:16:33
    Temat: Re: ile wypłaty dla prezesa?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lewy napisał:
    > Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > od obrotu ktory robie ja dla firmy

    Są różne branże; ja jako sales rep miałem 1% i dawało to roczny dochód
    ok. 100 000 plz. Mo szef, który miał parę procent brał roczną premię w
    wysokości 500 000 plz, tyle , że on od całości firmy, ja nie. W
    przypadku perfum czy czegoś podobnego możesz mieć i 50% prowizji i nie
    zmienia to faktu, że będziesz patrzył na cenę nawet bochenka chleba.

    Dogbert