PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wyjdzie tego nettoRe: ile wyjdzie tego netto
  • Data: 2005-07-14 08:57:54
    Temat: Re: ile wyjdzie tego netto
    Od: " jaspis" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiek <g...@w...pl> napisał(a):

    > płaca podstawowa 700 zł brutto i premia 240 zł brutto
    > czy do tego ma jakieś znaczenie że pracuje na 3/4 etatu?
    >
    > Grzesiek

    hmm z tego co mi wiadomo to najnizsze brutto to 840 zl :) (albo cos blisko
    tej kwoty). Jezeli chodzi o 3/4 etatu to bedzie to mialo jedynie wplyw na
    ilosc Twojego urlopu. Zakladajac (chodz to zalezy od ilosci przeracowanych
    lat, studiow) ze na pelny etat masz 26 dni wolnego w ciagu roku to na 3/4
    etatu masz 3/4 z 26 dni czyli ok 19 -20 dni. Jezeli natomiast nie przysluguje
    Ci na pelny etat 26 dni tylko np 20 to rowniez musisz sobie to w ten sposob
    obliczyc.

    A netto to hmm najlepiej poszukac sobie na necie kalkulatora plac i tam Ci
    wypiczy dokladnie co i jak :)
    Pozdrawiam,
    jaspis