eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace praceRe: hanbiace prace
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hanbiace prace
    Date: Sun, 30 Sep 2007 20:35:02 +1200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <fdnjka$jpo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fdiva1$dnj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <m...@4...com>
    <fdjjmd$9ul$1@node1.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    <fdjt33$dek$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@4...com>
    <fdmd2a$gj2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 219-89-23-221.dialup.xtra.co.nz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1191137740 20280 219.89.23.221 (30 Sep 2007 07:35:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Sep 2007 07:35:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <fdmd2a$gj2$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: immonaa
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:213706
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Adam Płaszczyca pisze:
    >
    >> On Fri, 28 Sep 2007 23:52:54 +0200, "Nikiel ;-\)"
    >> <n...@p...fm> wrote:
    >>
    >>> Gdzieś na pewno taki istnieje ;)
    >>
    >>
    >> Tak jak krasnoludki? ;)
    >>
    >> Wiesz, w Polskich warunkach marketing=promocja i reklama.
    >
    > Którą robi się na podstawie badań rynku i oceny. Dziwnym trafem taka
    > Heyah weszła przebojem i nie splajtowała. Fuksem trafili w grupę
    > docelową? :)
    >

    Heyah to jeden z nielicznych przypadkow szczegolnych (podziwiam ich
    kampanie, zwlaszcza, ze mialam okazje widziec ich dopasowane do niszy
    reklamy w dosc niszowym miejscu), ale widzialam "marketing" w wykonaniu
    malych i srednich przedsiebiorstw i rzeczywiscie kolega Adam ma racje.
    Widzialam takie rzeczy jak danie na opakowanie grafiki sciagnietej
    gdzies z netu (rysunkowe zwierzatko), bylam tez swiadkiem dyskusji (jako
    tlumacz, czyli ktos niestety nie mogacy sie wtracac w tresc) o
    opakowaniu i plakacie pewnego produktu i rzecz zostala ustalona na
    zasadzie wymiany zdan typu "tu ludzie lubia naturalnosc i przyrode, a
    wiec musimy dac jakies drzewa i czysty krajobraz".

    Pomijajac korporacyjne giganty, wiekszosc firm w Polsce nie ma kasy i
    nie ma swiadomosci na temat badania rynku i korzysci z tego. Wiele
    rzeczy robi sie na zasadzie osobistych przekonan wlasciciela lub innej
    osoby decyzyjnej, przekonanej, ze doskonale rozumie swoich klientow, no
    bo przeciez stworzyla czy wspoltworzyla te firme. Rynek profesjonalnego
    marketingu w Polsce jest bardzo maly ze wzgledu na brak pieniedzy i
    jeszcze dlugo tak bedzie, dla wielu firm marketing=sprzedaz i widzialam
    sporo ogloszen na "marketingowca", w ktorych w rzeczywistosci szukali
    handlowca, co mozna bylo wywnioskowac z samego opisu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1