PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie mozna pracowac w czasie weekendow?Re: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
  • Data: 2007-10-07 18:56:51
    Temat: Re: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    |<onrad wrote:
    > witam
    >
    > Podpowiedzcie jakies pomysly na prace w nietypowym wymiarze.
    > Znajomi mi podpowiadaja prace jako barman, ale jakos nie wiem jak taka
    > prace znalezc; nigdzie nie ma ogloszen.

    Zależy jak długo chcesz pracować jako barman, bo jeżeli dłużej niż kilka
    miesięcy to nie polecam, ze względów zdrowotnych. Ja byłem kiedyś
    barmanem przez 2.5 roku i tyle dymu co przez ten czas wchłonąłem to
    chyba przez resztę życia nie zaznam, oprócz tego oczywiście ciężko jest
    nie pić będąc barmanem, co też nie jest najzdrowsze ;-)

    ---