PracaGrupypl.praca.dyskusjefundusz socjalny? › Re: fundusz socjalny?
    From: "Quit" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fundusz socjalny?
    Date: Sun, 3 Nov 2002 11:27:12 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@pa103.kolobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "DANIELO" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aq0qk9$a6s$1@news.tpi.pl...
    > witam
    > mam pytanie dotyczące funduszu socjalnego
    > czy należy mi się fundusz pracowałem w firmie 10 miesięcy i wlanie 31
    > pazdzirnika dostałem zwolniony
    > z tego co mówili w firmie nie należy mi się nic
    > --
    > POZDRAWIAM
    > DANIELO
    > GG #931730

    ....a co to znaczy "nalezy mi się"????

    Fundusz socjalny....... firmy, do ilus tam osob wyplacaja tzw. swiadczenia
    urlopowe, ale tylko pracownikowi, ktory idzie na przynajmniej 14 dni
    urlopu..... wieksze firmy robia "odpisy" na fundusz (kwota jest ustalana co
    roku) i te srodki sa przeznaczane na pozyczki, zapomogi, bony (tylko do 10
    listopada 02r) itp. a zatem pytam co to znaczy "NALEZY MI SIE"? o co Ci
    chodzi?