PracaGrupypl.praca.dyskusjefundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych › Re: fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych
  • Data: 2003-08-19 15:50:09
    Temat: Re: fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych
    Od: "Bożena" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof <k...@i...pl> napisał(a):

    > ok, dzięki, ale ja mam trochę większy problem. Otóż moja była firma
    poprostu
    > się rozmyła...nie zamknęła działalności, ale też nie wyrejestrowała
    > dzialalności z KRS. Nie mam i raczej nie będe miał świadectwa pracy, bo
    > zarząd ma już wszystko gdzieś, nikogo też za bardzo nie interesuje z
    tamtej
    > firmy jakakolwiek papierowa robota związana z wyrejestrowaniem spółki. I co
    > w takim paskudnym wypadku????

    A to już mój drugi przypadek, też mam taką sytuację z drugą firmą. Na razie
    sama napisałam rozwiązanie umowy o pracę, wysłałam na adres firmy, wróciło,
    jestem na etapie wniesienia sprawy do Sądu o wynagrodzenie, o świadectwo
    pracy i o uznanie mojego zakończenia pracy z dniem jak na moim rozwiązaniu
    umowy o pracę- tak mi poradzili w PIPie, a jaki będzie dalszy ciąg możemy
    po0gadać za kilka miesięcy po sprawie sądowej
    pozdrawiam
    B.