PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma na pomorzu (trojmiasto) › Re: firma na pomorzu (trojmiasto)
  • Data: 2009-05-30 16:57:11
    Temat: Re: firma na pomorzu (trojmiasto)
    Od: Andriy Korud <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano widzisz. Ja mieszkam w Wawie i chce sie stad wyprowadzic.
    > Celuje na razie w pomorze, ale byc moze gdzie indziej nas poniesie.
    > Chce sie zorientowac na jaki poziom wynagrodzenia mozna liczyc na pomorzu.
    > Za wszelka cene nie bedziemy sie przenosic.
    >
    > rurek.

    Jak ci interesuje duża firma (stabilność, imię, i t.d.) - na pomorzu
    będzie ciężko. Jest Lufthansa, Reuters, filia Comarch, Asseco (były
    Prokom). Znajomi z tych wszystkich firm narzekają :).
    Ja (mieszkam w Gdyni) bym raczej zerknął w stronę Wrocławia.
    I jeszcze jedno czym możesz być niemile zaskoczony (ja byłem jak tutaj
    się przeprowadziłem) - tutaj jest ZIMNO (mam na myśli średnio roczna t).
    Latem więcej niż +25 rzadkość.

    pozdrawiam.