PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma DUAL POWER z gliwic?Re: firma DUAL POWER z gliwic?
    From: gryz0N <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: firma DUAL POWER z gliwic?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 10:35:18 GMT

    plonker <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    >witam chcialm sie dowiedziec czy wiecie cos na temat tej firmy, daja w
    >lokalnych gazetach ogloszenia typu
    >ogł 1. Zatrudnie 4 osoby w dziale handlowym i 5 na magazynie
    >
    >ogł 2. Zatrudnimy: 3 - os. - 500zł, 6 osób - 900zł, 2 osoby - 1200zł
    >
    >ogł. 3 - firma zatrudni w dziale obdługi klienta i w dziale handlowym
    >
    >Te ogłoszenia są co tydzień w gazecie, czsem wszystkie te ogłoszenia są na
    >jednaj stronie w gazecie i podany jest ten samuner telefonu. Dzwonilem tam
    >kiedys i powiedziano mi akurat ze jutro jest rozmowa kwalifikacyjna (ale
> [...]

    Dokladnie tak jak myslisz. Biuro maja na ul Pszczynskiej [zaraz na
    poczatku, bardzo blisko Nowego Swiata] Rowniez kiedys bylem umowiony
    na rozmowe ale jak poszedlem tam i zobaczylem kolejke ok 30 ludzi z CV
    i posluchalem co mowia ludzie ktory wychodzili stamtad to zawrocilem i
    stwierdzilem ze szkoda czasu. Pozniej od znajomych z akademika
    dowiedzialem sie ze rowniez tam byli. Byla to sprzedaz 'cudownych
    samoostrzacych kredek' itp. Moim zdaniem ludzi tam 'zatrudnionych'
    mozna spotkac na ul. Zwyciestwa.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]