PracaGrupypl.praca.dyskusjeekwiwalent › Re: ekwiwalent
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ekwiwalent
    Date: Tue, 10 Feb 2004 15:37:48 +0100

    Dnia 04-02-10 14:14, osoba przedstawiająca się jako "xrosta" napisała co
    następuje:

    > Skończyła się "umowa o pracę", i nie mogłam pójść na urlop!!!
    > Po prostu.I dlatego ekwiwalent.

    A widzisz. To zupełnie inna para kaloszy. Z Twojego poprzedniego posta
    to w żaden sposób nie wynikało a wręcz przeciwnie.
    Ale w takiej sytuacji stwierdzenie "ustaliliśmy, że dostanę" jest
    również nie na miejscu bo pracodawca ma obowiązek wypłacić Ci ekwiwalent
    bez żadnego ustalania.

    Jeśli nic się nie zmieniło to ekwiwalent powinien byc wypłacony w
    ostatnim dniu pracy chyba że w firmie jest przesunięty termin wypłaty
    wynagrodzeń to wtedy z ostatnim wynagrodzeniem.

    > Nie pytałam po jakim czasie ZUS płaci, tylko czy ustawowo jest to jakoś
    > ustalone mnie interesuje!!!?

    A tego nie wiem. Po prostu przeczytaj ustawę...

    ... i nie krzycz ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /