PracaGrupypl.praca.dyskusjedyskryminacja zatrudnianiaRe: dyskryminacja zatrudniania
  • Data: 2008-03-22 00:05:39
    Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie jest to czasem kwestia punktu widzenia?
    > nie znam się w ogóle na matematyce, ale tak sobie myślę, że jak ktoś
    > szczela do mnie z łuku stojąc na przeciwko, to widzę, jakby szczelał z
    > kija.

    może punktu siedzenia? z jakiego punktu byś nie patrzył. to nigdy krzywe
    południków i równika nie staną się trójkątem, a twierdzenie o jednym kącie
    prostym odnosi się do trójkątów (dodam jeszcze że suma kątów równa jest
    180stopni, ale to już dla bardziej zaawansowanych:O), nie do łuków,
    strzał, czy kijów

    > poza tym - prosta... łuk też jest prostą, tylko zakrzywioną :)

    a prosta też jest łukiem, tylko wyprostowanym, albo kwadratem zgniecionym
    pod prasą

    > no a - płaszczyznę kuli ziemskiej też nazwałbym wypuklizną.

    a nazywaj sobie jak chcesz, byli też tacy co nazywali ją skorupą żółwia
    pływającego po bezkresnym oceanie

    wszystko to ja!