  • Data: 2003-05-21 09:08:39
    Temat: Re: dyskryminacja
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tam do licha. Zaczynam zamazywać mgr. na wizytówkach, na następnych wpiszę
    > maturzysta podyplomowy.

    Uderz w stół a magistrowie sę odezwą.

    Cytat z postu niżej.
    do opinii dyskutantów radzących poszukać winy po swojej stronie.
    Przede wszystkim magisterium to "żadne mecyje".<<
    po
    studiach - w tym ze dwie z doktoratem i jakoś nie widać, żeby były
    dyskryminowane. Natomiast nieustannym przedmiotem drwin jest kilkoro
    "magisterków" - bynajmniej nie z powodu wykształcenia ale ze względu na
    ciągłe podkreślanie swojej wyższości względem mniej wyedukowanych.<<

    Co tu komentować Panie Leszku!
    Pozdrawiam. Wiesiek.
    PS. Pewnie te opinie Pana nie dotyczą , ale tak jest naprawdę.