PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosicielstwo w pracy › Re: donosicielstwo w pracy
    From: "monia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: donosicielstwo w pracy
    Date: Thu, 23 May 2002 16:46:05 +0200

    > Czyli... wojowac mieczem????? Cholera, wlasnie tego chcialam unikanc...
    > A.. atmosfera wokol kolegi tak czy inacezj jest bardzo gesta, bez moich
    uwag
    > i podkladan swini.
    >

    > Magda
    Jeśli dobrze zrozumiałam to ta osoba jest jakby Twoim bezpośrednim
    przełożonym i ma pretensje, ponieważ mówisz o jego błędach. Jeśli tak to o
    nich po prostu nie mów, jeśli nie jest to dziełka za, którą ty bezpośrednio
    odpowiadasz, to pozwól mu to zrobić źle. Mówiąc inaczej umyj od tego ręce.
    Niech później się sam tłumaczy przed szefem. Ale jeśli za swoje błędy
    próbuje zwalać winę na Ciebie to musisz niestety się bronić. Najlepiej notuj
    sobie jakie było Twoje stanowisko w tej sprawie a jakie jego, jeśli robisz
    coś na brudno a on to odrzuci zachowuj brudnopis. Przyda Ci się to wszystko
    później, jakby doszło do konfrontacji przed szefem. Wiem z własnego
    doświadczenia, że nie jest to miła atmosfera pracy. Jeśli nie potrafisz tego
    znieść a masz możliwość zmiany pracy, ale tylko na lepszą, to niej
    skorzystaj, choć tak naprawdę to niewiadoma gdzie będzie lepiej. Bo na ile
    się orientuję to w każdej firmie znajdziesz takie osoby.
    pozdrowienia Monia