PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosicielstwo w pracy › Re: donosicielstwo w pracy
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: donosicielstwo w pracy
    Date: Thu, 23 May 2002 12:52:05 +0200

    Użytkownik Magdunia napisał:
    (...)

    > Czyli... wojowac mieczem????? Cholera, wlasnie tego chcialam unikanc...
    > A.. atmosfera wokol kolegi tak czy inacezj jest bardzo gesta, bez moich uwag
    > i podkladan swini.

    Dużo zależy od szefa. Ja sam wolę zmienić pracę, niż zostać
    donosicielem, ale finansowo zwykle na tym tracę.
    Jeżeli szef jest OK, co się zdarza, dobre jest upublicznienie działań
    takiej osoby. W firmie, w której wszyscy o wszystkich wszystko wiedzą
    (no, prawie)nie ma miejsca na plotki, pomówienia i donosy. Może nie jest
    tak źle, żebyś się musiała od razu "odetyczniać", ale musisz się z tym
    liczyć. Piszę, co jest skuteczne, chociaż sam tego nie robię.

    Dogbert