PracaGrupypl.praca.dyskusjedonosicielstwo w pracy › Re: donosicielstwo w pracy
    From: "Magdunia" <m...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: donosicielstwo w pracy
    Date: Thu, 23 May 2002 11:56:16 +0200

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aciehq$bsm$1@news.onet.pl...

    > "Magdunia" <m...@k...net.pl> wrote in message
    > Spotkalismy sie.
    > To zalezy od przelozonego - jesli jest normalny, to donosiciela za morde i
    > na konfrontacje przed szefem - niech powtorzy to i wyslucha twoich
    > argumentow. Bron sie oficjalnie, udowadniaj, ze donosiciel sieje ferment.
    > jesli szef to palant, to coz, nie brzmi to dobrze, ale w koncu nie ty
    > zaczelas - zwalczaj ogien ogniem, wyprzedzaj ataki - czyli potraktuj
    swinie
    > jej wlasna bronia. Szef - palant wyslucha i ciebie, bo widac lubi takie
> [...]

    Szef przekazuje skarge, usmiechnal sie pod "wasem" na moj komentarz, ze to
    dziecinada, ze facet nie przyszedl z problemmem wpierw do mnie tylko od razu
    do przelozonego... Szef nie przepada za wazeliniarstwem.
    Coz z tego skoro ja nie jestem z gatunku ludzi tolerujacych slowa "uprzejmie
    donosze..."???? I nie nadaje sie do gierek biurowych....

    Magda