PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    From: "blondi" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Date: 18 Sep 2006 08:36:23 -0700

    Sheer napisał(a):
    > troszkę się nie rozumiemy...
    > Ty ciągle tkwisz w świecie producentów oprogramowania biurowego i
    > bazodanowego... błeahhh! ;)

    Bazodanowe, m.in. i owsze, ale raczej wieksze niz mniejsze projekty.
    Biurowym sie nigdy nie zajmowalam.

    I skad Ty bierzesz takie rewelacje nt ludzi, skoro nigdy nie widziales
    ich na oczy, nie wspominajac o totalnej niewiedzy w temacie ich zycia
    zawodowego?

    > wielu programistom mózg się przegrzewa przy samym początku do
    > wstępu/wprowadzenia do aparatu matematycznego spajającego owe teorie...

    No wiesz, ja pisalam programy symulacyjne na modelowanie rzeczywistosci
    na psychologii... Mialam przy tym wielki ubaw. Swoj dyplom napisalam
    z... matematyki, mimo, iz studia konczylam informatyczne, ale tak mnie
    zainteresowal jeden z malenkich dzialow, ze postanowilam rpozszyc
    algorytmy i sama zaimplementowac (najpierw w C++ a pozniej przelozylam
    na PHP, zeby dalo sie wrzucic jako program dydaktyczny na strone). Nie
    ukrywam, ze mam duza satysfakcje, bo z programu korzysta bardzo duzo
    ludzi, z wielu uczelni, m.in. tych najwiekszych w PL.

    > reasumując, w Polsce nie ma ani jednego chyba ogłoszenia o pracy
    > typu "programista z background'em naukowym" :(

    No coz... trzeba umiec samemu zadbac o swoja kariere tudziez
    satysfakcje - nikt tego za Ciebie nie zrobi.

    Blondi