PracaGrupypl.praca.dyskusjedla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-) › Re: dla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-)
  • Data: 2004-02-23 21:54:21
    Temat: Re: dla wszystkich szukajacych pracy PROMOCJA ;-)
    Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Link do naszej aukcji:

    hehe
    Tak się dobrze zaczęło, by na koniec okazać się normalnym spamem.
    Wiem, że czerwona gwiazdka, to niewiele, ale nie szkoda Ci jej? Wystarczy,
    że ktoś się wkurzy i podkabluje Cię do admina, że spamujesz grupy
    dyskusyjne.

    Może podeślesz mi swoją płytkę z prezentacją swojej firmy? Przekonasz mnie,
    że to nie bajer.
    Ebokiem nie jestem zainteresowany, ale komputerem może...

    Tomek