PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacje › Re: delegacje
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: delegacje
    Date: Thu, 4 Aug 2005 12:03:04 +0200

    Jest ustalona ministerialnie stawka diety stanowiacej wyrownanie
    podwyzszonych kosztow wyzywienia w delegacji.
    Dieta wynosi 21 zl jezeli czas delegacji przekracza 12 godzin i polowe tej
    stawki bodajze w przypadku gdy delgacja trwala pomiedzy 8 a 12 godzin.

    Stawka diety zagranicznej- 31 EUR

    Firma oczywiscie moze placic wiecej ale wszystko ponad wymienione sumy
    stanowi juz przychod od ktorego trzeba zaplacic normalnie wszystkie
    obciazenia (ZUS, PIT itd), takze rzadko kiedy pracodawcy daja cos wiecej niz
    tylko musza.

    Jeszcze jedno- dieta przysluguje oczywsicie w przypadku gdy w ramach wyjazdu
    pracodawca nie zapewnil wyzywienia .
    --
    Jackare, Bytom