PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja i nadgodzinyRe: delegacja i nadgodziny
  • Data: 2008-10-30 21:07:30
    Temat: Re: delegacja i nadgodziny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ged6u8$dji$1@news.onet.pl gardziej <b...@b...pl> pisze:

    > dziwne jest dla mnie, ze kazdego wolny czas jest wyceniany tak samo i
    > tak nisko, z drugiej strony nikt tu nikogo na sile nie trzyma :)
    Cóż, prawo pracy działa w obie strony.

    > umowa o prace 8/40 terapeuta osob niepelnosprawnych
    Myślałem, że może nauczyciel jakiś, wychowawca czy coś takiego.
    Wg mnie może spokojnie pójść na imprezę (chyba, że są jakieś inne
    uzgodnienia/zapisy).
    Generalnie pracownik na delegacji nie jest pozbawiony ochrony płynącej z
    zapisów prawa pracy, on tylko tę pracę gdzie indziej wykonuje.

    --
    Jotte