PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy zamieszczac swoje dane w serwisach?Re: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Date: Fri, 14 Nov 2003 16:22:43 +0000 (UTC)

    Greg <o...@o...pl> napisał(a):

    > Hmmm... spojrzmy na sprawe inaczej. Powiedzmy, ze z tej mozliwosci korzysta
    > 999 osob - zerowa skutecznosc. Jednak do 1000 osoby usmiechnelo sie
    > szczescie. Z punktu widzenia tych 999 gra nie jest warta swieczki. Jednak
    > ten 1 czlowiek ktoremu sie udalo uwaza, ze bylo warto. A komu sie udalo? 1
    > z 1000... nie wiem ktoremu konkretnie. Wiem jednak ze to byla osoba, ktora
    > byla tam zarejestrowana. Czy warto schylic sie po grosik? Z samym grosikiem
    > niewiele mozna zdzilac. Uwazam jednak, ze warto sie po niego schylic. Byc
> [...]

    A jaka ogromna korzyść dla właściciela tego serwisu - pomyśl sobie, 1000
    odsłon. Te 1000 co jakiś czas pewnie tam znowu zaglądu, żeby sprawdzić, czy
    strona jest, można wysyłać jakieś ponaglenia do aktualizacji itp itd.
    Pięknie nabija różne liczniki i podnosi wartość całego serwisu, zawsze 1000
    klientów więcej.