PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wyjazdy za granice minelyRe: czy wyjazdy za granice minely
  • Data: 2008-11-02 06:48:43
    Temat: Re: czy wyjazdy za granice minely
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grom@x pisze:

    > po pierwsze to przyznałem się juz do błędu, ze chodziło o ukrainę. a po
    > drugie mozesz ze 100% pewnościa powiedzieć, że nikt z Polaków nie
    > wyemigrował w tamtym kierunku? ja jestem pewien, że przynajmniej kilkoro
    > ludzi tak własnie zrobiło

    Dla tych, co czerpią wiedzę o świecie z "faktów", tudzież
    "wiadomości" wydaje się, że Białoruś to dyktatura, żadnego interesu
    nie można z nią robić, natomiast Zachodnia Europa - o tak, to jest
    ostoja wolności i kapitalizmu. Tak jak kiedyś wychwalano ZSRR, tak teraz
    wychwalają UE. Tymczasem można podać wiele przykładów, gdzie poziom
    wolności jest większy na Białorusi niż w UE. Nie mówiąc już o tempie
    rozwoju.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz