PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest zgodne z prawem?Re: czy to jest zgodne z prawem?
    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy to jest zgodne z prawem?
    Date: Mon, 26 Jun 2006 07:35:53 +0200

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 11:15:41 +0200, raku napisał(a):

    > fotech spłodził(a):

    > ale tak jest wszędzie!

    W większości przypadków jest właśnie odwrotnie - nie pisz takich
    kategorycznych osądów na podstawie kilku przypadków.

    > Urząd pracy wysłał moją żonę na staż do sądu rejonowego. Po rozpoczęciu
    > stażu zapowiedzieli jej wyraźnie, że nie ma co liczyć na zatrudnienie.
    > A że trzy miesiące po zakończeniu stażu sami z sądu do niej zadzwonili, to
    > już inna sprawa, zupełnie nie związana z obowiązkiem zatrudnienia po stażu
    > (potrzebowali pracownika na zastępstwo, a żona jako jedyna w
    > wydziale "spoza rodziny" pracowała tam za 3 etatowe biurwy)

    Troszkę inaczej jest w przypadku jednostek publicznych - tutaj stworzenie
    dodatkowego miejsca pracy nie jest łatwe. Dlatego właśnie z takimi
    jednostakmi urzędy mimo wszystko podpisują umowy na zorganizowanie stażu
    bez konieczności późniejszego zatrudnienia stażysty.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl