PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje????Re: czy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje????
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje????
    Date: Wed, 28 Sep 2005 11:20:38 +0200

    Użytkownik "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dhdh5s$8t8$1@news.onet.pl...
    > Sorki za OT, ale szlag mnie trafia, jak slysze takie pomysly.
    >
    > HOMOLOGACJE TO NIESZCZESCIE
    >
    > Po prostu wybierzcie inny program, a o nazwe i opinie zapytajcie inne,
    > zadowolone firmy. Mozesz przejsc i po prostu zapytac w innej ksiegarni z
    > jakiego programu korzystaja i czy sa z niego zadowoleni. A zly programista
    > od Waszego programu niech zdycha w biedzie z braku pracy.

    Nie ma tak letko. Opisywany przypadek to tzw. projekt skazany na sukces.

    Podjecie takiej decyzji oznaczaloby ze poleca glowy. Jako pierwsza tego kto
    ja podejmie (bo przyzna sie do bledu w poprzedniej).

    Taki urok korporacji, taki urok podejmowania decyzji dotyczacych nieswoich
    pieniedzy, taki urok ciecia kosztow wdrozen.

    sz.