PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety? › Re: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 09:37:49 +0100

    > można. Ale ciekaw jestem, jak to pogodzić? 8 + 8 = 16 godzin samej pracy
    > (optymistycznie - bez nadgodzin). Do tego dodaj ok. 1-1,5 godziny dziennie
    > na dotarcie do zakładów pracy. Mamy już 17-17,5 godziny.
    > Pozostaje 6,5 godziny na sen. A gdzie życie? Po co zarabiać pieniądze, jak
    > nawet nie ma się czasu, żeby je wydać? IMHO bez sensu.

    1. W obu pracach możesz mieć nienormowany czas pracy - i to już od Ciebie
    zalezy czy wyrobisz się z wykonywaniem zadan
    2. W niekórych zawodach pełny etet nie oznacza 8h dziennie. Np nauczyciele
    mają pensum 18 godzin. 2*18=36. Nawet biorąc pod uwage czas poświecony na
    przygotowanie się do lekcji jest to jak najbardziej wykonalne.

    Nie polecałbym natomiast rozwiązania proponownnaego przez Koszmarka - jeżeli
    ochroniarz zamiast zajmie sie programowaniem - a to o ile wiem wymaga
    sporego skupienia, to zodzieje, terroryści czy inni tym podobni nie będą
    musieli przejmowac się kamerami ;)

    Pozdrawiam
    paweł