PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety? › Re: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
  • Data: 2005-01-18 20:46:10
    Temat: Re: czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety?
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-01-18 19:41, Użytkownik po napisał:
    > pytanie jak w temacie. czy można w PL pracować jednocześnie na 2 etety w
    > pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę u różnych pracodawców? Czy jest to
    > zdodne z prawem? dziękuje za odpowiedz.

    można. Ale ciekaw jestem, jak to pogodzić? 8 + 8 = 16 godzin samej pracy
    (optymistycznie - bez nadgodzin). Do tego dodaj ok. 1-1,5 godziny
    dziennie na dotarcie do zakładów pracy. Mamy już 17-17,5 godziny.
    Pozostaje 6,5 godziny na sen. A gdzie życie? Po co zarabiać pieniądze,
    jak nawet nie ma się czasu, żeby je wydać? IMHO bez sensu.

    --
    Witiia