PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnychRe: czasem jest praca a brak chętnych
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: 6 Jul 2003 21:43:11 +0200

    > Nie wszystkich. Pisałem o tych, którzy deklarowali chęć wykonywania tej
    > pracy. Nie uważałem ich za takich póki sami się takimi nie okazali.
    > Natomiast na Twe próby ubrania mnie w różnego rodzaju wymienione wcześniej
    > negatywne cechy i zachowania mogę zbiorczo odpowiedzieć: nie trafione.
    > Zauważ też, że ja pisząc negatywnie o pewnych ludziach robię to mając solidne
    > podstawy. Ty natomiast próbując zrobić ze mnie potwora robisz to bez podstaw.

    Nie próbuję robić z Ciebie potwora chce jedynie wziąć rózne czynniki pod
    uwage.. Waidomości różne trzeba sprawdzac zazwyczaj jeszcze z innego źródła.
    Może się mylę? Poza tym pisałeś w swoimpoście , że juz nikogo nie zatrudnisz bo
    nie chcesz pilnować złodzieji! Czyli każdy potencjalny człowiek to dla Ciebie
    złodziej!

    > Mylny osąd. Proponuję. Ktoś przyjmuje. Potem kradnie bo uważa, że mu mu wolno
    > skoro potrzebuje a tu pod ręką pieniądze i magazyn z towarem. Następny robi
    > to samo, itd.
    >

    OK> ja tez Twierdze, że jeśli było jak mówisz to jest to głupie i bezsensowne -
    przecież sam pisaleś, że zarabiali sporo wiec po cholere jeszcze ryzykowali w
    takich czasach ze ten dochód stracą... tego poprostu nie mogę zrozumiec. Poza
    tym skoro wszystko było liczone to tym bardziej musieli to byc jacys wyjątkowo
    małorozumni ludzi ot mówiąc prostym jezykiem kretyni. Kraść jeśli już totez
    trzeba z głową - choć i tego nie popieram...