PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i adresat › Re: cv i adresat
  • Data: 2007-04-21 15:43:23
    Temat: Re: cv i adresat
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):

    > A co jesli czytal bedzie ktos inny?
    > Ja bym nie ryzykowal i zaadresowal do firmy.
    >
    > Nawet jesli faktycznie to ta osoba dostaje Twoje CV i je czyta, to bardzo
    > prawdopodobne ze po CV screeningu bedzie je czytal tez Twoj ewentualny
    > przyszly manager.
    > Nie wiem czy jemu sie to spodoba ze list jest do osoby z HR.
    Na 99% będzie czytał ktoś jeszcze niż rekruter. I na 99% zrobi to po
    tym, jak rektuter dokona wstępnej selekcji CV. Istnieje duża szansa, że
    CV przeczyta _uważnie_, zwracając uwagę na adresowanie na chwilę przed
    swoim spotkaniem z kandydatem i jednocześnie trochę po spotkaniu
    kandydata z rekruterem.
    Mam nadzieję, że nie zaciemniam :)

    pozdr.
    M.