PracaGrupypl.praca.dyskusjecus pieknego › Re: cus pieknego
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cus pieknego
    Date: Thu, 12 Jun 2003 11:07:41 +0200

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bc9epb$p6n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Opis firmy: Założona ponad 120 lat temu, nieustanne pasmo sukcesów oraz
    > harmonijny rozwój nasza firma zawdzięcza wspaniałym ludziom - swoim
    > pracownikom. Nieustannie stawiają oni czoła wyzwaniom zmieniającego się
    > świata, wciąż opracowują nowe technologie i umiejętnie wykorzystują swoją
    > wiedzę do służenia innym. Rodzina pracowników Henkla - to ludzie
    działający
    > z zaangażowaniem i pasją, posługujący się w codziennej pracy nie tylko
    > komputerami, ale także talentem i wyobraźnią. Wszyscy doceniamy pracę
> [...]

    Firmy (potencjalni pracodawcy) piszą pięknie o sobie, tak jak ludzie
    (potencjalni pracownicy) piszą w listach motywacyjnych i w innych tego typu
    pięknie o sobie :)
    A znałam jednego pracownika Hankel Group... Zaczynał parę lat temu od
    zwykłego przedstawiciela handlowego (sprzedaż środków czystości dla dużych
    firm), a obecnie... ojoj, wysoko tam jest... :)
    Pozdrawiam
    Kasia