PracaGrupypl.praca.dyskusjecos o Amwayu › Re: cos o Amwayu
  • Data: 2003-11-06 10:40:17
    Temat: Re: cos o Amwayu
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "RAJ" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Brawo.
    > Znaczy wiesz juz wszystko. I nic wiecej wiedziec nie potrzebujesz...

    Mam inne priorytety w zyciu, niz przerabianie w bambuko ludzi
    nieswiadomych pewnych mechanizmow z zakresu psychologii spolecznej.

    > i to jest jakas roznica?

    no jest.
    taka sama jak miedzy piciem 2 razy w miesiacu butelki wina do obiadu a
    uchlewaniem sie na umor co dwa dni.

    > Tak samo jak w kazdym biznesie.

    no nie w kazdym.
    jak jestes dobry w tym, co robisz, to wynajmujesz sie (zatrudniasz) na
    etat albo na zlecenie i BEZ inwestowania w srdki trwale zarabiasz
    pieniazki.
    przykladow moznaby wyliczac.

    > Zwroc uwage ze wlasnie na tym przeciez polega ta praca (w
    > uproszczeniu). Na przeprowadzaniu spotkan.
    > Obrazowo.
    > Masz firme komputerowa zajmujaca sie pisaniem programow.
    > Zaczynasz narzekac ze nic sie nie zarobilo.
    > A na pytanie : "Ile ostatnio napisales programow?" odpowiadasz
    > zadnego. To jak masz zarobic te pieniadze?

    tylko, ze jest jedna zasadnicza roznica, o ktorej juz pisalam. robiac w
    swojej firmie, robisz NA SIEBIE.
    robiac w amwayu robisz NA KOGOS.

    jak dla mnie to diametralna roznica.
    wole robic na siebie.

    > Ja to chyba jakis mutant jestem.
    > Moja srednia to 1-2 kasety/ksiazki/spotkania na 2 tygodnie.

    no i masz wyniki: 150 zl za ostatnie 3 miesiace.
    (jak sam podales, niezbyt dokladnie zreszta).

    > To okolo kilkudziesieciu milionow doroslych ludzi w Polsce.

    oh czyzby? wliczasz w to wszystkie dzieci, nastolatki, emerytow,
    noworodki itd?

    jaj. fajne obliczenia.
    ja juz nie wspomne o tym, ze POZA twoim zasiegiem jest CALA populacja
    pracujaca w Polsce. A ta liczy sobie nie wiecej niz kikanascie milionow
    ludkow.

    a ty nie jestes jedyny amwayowiec w Polsce.
    badz realistyczny, przestan bujac w chmurach.

    > O, byloby to ciekawe doswiadczenie - w sumie jestem ciekaw jak te ceny
    > sie w USA ksztaltuja.
    > A tak z ciekawosci - co robisz na pl.praca.dyskusje?

    gadam sobie z nudow i z ciekawosci.
    ten typ tak ma :)
    w dupie mu sie przewraca z dobrobytu :))))))

    > A z moimi nie.
    > I co w zwiazku z tym?
    > A tak przy okazji - jak dlugo wspolpracowalas z Amwayem?

    wiecej niz Ty tj. ok. 5 miesiecy.
    (w roznym natezeniu).

    > I to swiadczy za filmem czy przeciwko niemu?

    to swiadczy o tym, czy to, co powiedzial w wywiadzie rezyser to prawda
    czy nie.
    to, co moge sprawdzic - prawda.

    czemu wiec mam zaprzeczac ?

    > I jest ich coraz wiecej.
    > I gros z nich stosuje identyczne albo jeszcze ciekawsze metody jak
    > "amwayowy".
    > I praktycznie zadna z nich nie daje szansy na na wytworzenie pasywnego
    > dochodu.

    co to jest "pasywny dochod"?

    > I na czym polega roznica?

    na tym ze nie musze w domu przyjmowac znajomych, co mieli "pomysl" albo
    "bizness presentation" i tym podobne rzeczy.

    na tym, ze to JA decyduje, co i kiedy kupic.

    w wypadku domokrazcow clou polega na tym, ze ludzi sie ZMUSZA do tego,
    zeby na odczepne kupili cos.
    niewazne, czy to sie oplaca, czy nie.

    polecam jakby co jako lekture ksiazke Roberta Cialdiniego "Wywieranie
    wplywu na ludzi" i tam zwlaszcza ustepy na temat takiej firmy co sie
    nazywa Tupperware (dziala na terenie USA).

    ta sama strategia. wyjasnienia, czemu to dziala i dlaczego.
    pouczajace BARDZO.

    > Czy mozesz sie obejsc bez proszku do prania, mydla albo plynu do mycia
    > naczyn?
    > Nie. Stosujesz je i z korzystania z nich nie zrezygnujesz.
    > To nie jest sztuczna potrzeba.

    tak. ale wydaje na nie minimalna ilosc kasy.
    chodzac do supermarketu.

    kupujac w amway musze placic znacznie wiecej.

    > Osobna kwestia jest jakiego proszku uzywasz.
    > Na jakiej podstawie podjelas decyzje ze bedziesz kupowac taki proszek
    > a nie inny?
    > Dokaldnych wyliczen i porownania roznych proszkow czy moze na
    > podstawie reklamy?

    na podstawie tego, co sie lepiej do mojej pralki nadaje i to, co tansze
    jest.

    [...]

    > Hmmm...
    > Albo nie umiesz liczyc albo ignorujesz to co jest dla Ciebie
    > niewygodne. Napisalem ze rachunek wychodzi na zero bo zarobione
    > pieniadze zainwestowalem(inwestycja to wydatek,

    jaj, a tego posta mojego na temat tego, co to jest ZYSK to czytales?
    umiesz sobie obliczyc ZYSK?

    ja sie pytam o ZYSK.
    Nic wiecej.

    > ktory ma sie przyczynic do zwiekszenia zyskow w przyszlosci,
    > nie jest inwestycja zakup towaru - to tak w uproszczeniu)
    > Policzmy.
    > 2-3 miesiace... powiedzmy ze 10 tygodni.
    > Powiedzmy ze ok 1/3 z tego nic nie robilem.
    > 7 tygodni * 3,5 godziny = 24,5 godziny
    >
    > Zakladajac pensje stroza 700 zl za etat (160 godzin)
    > wychodzi 4,38 zl za godzine.
    > Czyli za 24,5 godziny stroz zarobilby 107,31 zl ...
    > Imponujace...
    > Mozesz mi wyjasnic co mialem zobaczyc?

    Kotek, krecisz jak kon pod gore.
    Sam sobie chcesz udowodnic, ze masz racje.

    Ile na tym zarobiles kasy? Ile sobie z tych "kartkowych" marzen
    zrealizowales?

    Mnie to wali, co sie przyznasz tu publicznie.
    Sam sobie odpowiedz na to pytanie. teraz albo pozniej.

    Im wczesniej tym lepiej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun