eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic z kasaRe: co zrobic z kasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.atcom.net.pl!not-for-mail
    From: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic z kasa
    Date: 17 Jan 2002 13:40:49 +0100
    Organization: ATCOM ISP http://www.atcom.pl
    Lines: 22
    Sender: m...@l...localdomain
    Message-ID: <m...@l...localdomain>
    References: <a2613f$6oj$1@news.tpi.pl> <3...@n...onet.pl>
    <a26dsp$gc$1@news.tpi.pl> <a26fn2$lko$1@trinity.euromedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pu16.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1011271095 23296 217.98.142.16 (17 Jan 2002 12:38:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2002 12:38:15 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: Yes
    User-Agent: Gnus/5.0807 (Gnus v5.8.7) XEmacs/21.1 (Cuyahoga Valley)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:41333
    [ ukryj nagłówki ]

    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> writes:

    > > Co do samej dzia?alno?ci ... Rozejrzyj si? za jak?? nisz?.
    > > Co? czego nikt nie robi ... i takie tam.
    > i duze prawdopodobienstwo ze nie wypali,
    > a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow zamiast
    > na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...

    Hmmmmm... Nawet na podstawowych kursach ekonomii uczą, że wejście na rynek
    doskonale konkurencyjny jest bardzo trudne ze względu na cenę towaru
    pozostającą na granicy opłacalności. Ani jej nie podniesiesz (bo nikt nie
    kupi), ani nie obniżysz (bo będzie poniżej kosztów). Musiałbyś albo znaleźć
    sposób na to, jak zrobić produkt znacznie lepszy od konkurencji aby go
    sprzedać drożej, albo sposób na ograniczenie kosztów. Jedno i drugie bardzo
    trudne, bo biznes na tym właśnie polega i wszyscy tak kombinują. ;)

    Nisza jest szansą na wyprzedzenie konkurencji. Prędzej czy później nisza
    się zapełni (przepełni), ale jeśli zdążysz, będziesz na wygranej pozycji,
    bo będziesz miał doświadczenie, markę, opinię pioniera itd.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1