eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: Fri, 27 Dec 2002 11:06:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <auh9h9$ltk$2@news.tpi.pl>
    References: <X...@1...0.0.1> <m...@p...ninka.net>
    <asgri3$18m$1@absinth.dialog.net.pl> <asjjim$emj$31@news.onet.pl>
    <asm0s5$k17$1@absinth.dialog.net.pl> <asnoao$n92$11@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asom92$6t2$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asorcu$gu5$1@news.onet.pl>
    <asq335$n87$1@news.tpi.pl> <asrji7$e0m$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asrlr7$shl$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <atmq73$6m$1@news.tpi.pl>
    <atqm32$2bh$1@sunflower.man.poznan.pl> <atr08n$p2i$1@news.tpi.pl>
    <att9f7$bid$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa99.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1040984426 22452 213.76.24.99 (27 Dec 2002 10:20:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Dec 2002 10:20:26 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.1) Gecko/20020826
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:68053
    [ ukryj nagłówki ]


    > Nie wyobrażam sobie, aby do zakupu np. kompilatora, czy środowiska
    > programistycznego, czy np. serwera bazodanowego miał nakłaniać mnie ktoś,
    > kto nie ma dogłębnej wiedzy w tym zakresie. Są produkty adresowane do
    > specjalistów i skutecznie sprzedawać mogą je tylko specjaliści z danej
    > dziedziny. I nie jest ważne, czy są specjalistami z wykształcenia, czy z
    > douczenia.

    Łatwiej będzie, jak rozdzielisz dwie sprawy: prezentacja produktu
    (lepiej, żeby jej nie robił lajkonik, jesteśmy zgodni) i sprzedaż
    produktu, czyli akcept osby decyzyjnej - bardzo często ta osoba nie ma
    pojęcia, co kupuje, a korzysta z opinii "technicznego" - jedyna wiedza,
    jaką nabyła o produkcie w trakcie negocjacji, to ta, że wódka była
    smaczna i zdrowa. Techniczny został zaś zapytany, czy produkt "X" jest
    odpowiedni, z komentarzem "bo on jest dobry, panie inzynieże, prawda?" I
    co, pan inżynier powie o produkcie śwatowej klasy, że to badziew?
    Do sprzedaży np. aplikacji na Oracle'u, albo SAPa czy Exacta wystarczy
    lista referencyjna - tak na prawdę ona decyduje o kupnie, a nie to, co
    program może i jakie ma wodotryski.
    Są produkty, które można sprzedać, nie mając pojęcia jak działają np.
    telewizor Sony. Osobie nietechnicznej można powiedzieć, że firma oferuje
    jako jedyna naświecie rozwiązanie z filtrem konwergencyjnym, a montaż
    odbywa się w hali o kontrolowanym ciśnieniu barycznym, co zapewnia
    powtarzalność i niezawodność na poziomie jak jeden do trzynastu
    miliardów, dlatego może odbierać więcej kanałów, niż inne telewizory, a
    konkurencja będzie to miała dopiero za trzy lata.
    Wielu sprzedawców przekazuje klientowi informacje, które są sprzeczne z
    prawami fizyki, niezgodne z dokumentacją i stanem faktycznym - często
    zabarwione tzw. VooDoo.

    Pzdr: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 31.12.02 20:29 BAH
  • 30.12.02 17:19 TS
  • 30.12.02 17:49 TS
  • 30.12.02 20:10 BAH
  • 30.12.02 23:53 Shrek
  • 31.12.02 07:36 mer
  • 31.12.02 09:11 kz
  • 31.12.02 10:21 Shrek
  • 03.01.03 20:55 TS
  • 05.01.03 12:41 Shrek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1