PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: "TS" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: Sat, 7 Dec 2002 12:28:09 +0100
    <asfitk$h65$1@news.tpi.pl> <asfm78$lik$1@news.tpi.pl>
    <asg3nu$ei8$36@news.onet.pl> <asg8p4$nmq$1@news.tpi.pl>
    <asg974$7ff$1@news.telbank.pl> <asgdjq$hdo$8@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asgh3n$hdo$31@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <m...@p...ninka.net>
    <asgri3$18m$1@absinth.dialog.net.pl> <asjjim$emj$31@news.onet.pl>
    <asm0s5$k17$1@absinth.dialog.net.pl> <asnoao$n92$11@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asom92$6t2$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asorcu$gu5$1@news.onet.pl>
    <asq335$n87$1@news.tpi.pl> <asrji7$e0m$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asrlr7$shl$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    > Trzeba miec jeszcze inne umiejetnosci. ja ich po prostu nie mam.

    Nawet Cię rozumiem, bo też nie widzę siebie w tej branży. Ale jeśli sytuacja
    mnie przydusi, to spróbuję również tego.

    > Kurcze. Wiesz, mysle o tym. Problem w tym, ze w mojej branzy (tak na
    > marginesie zajmuje sie inteligentnymi budynkami) ciezko zdobyc klientow.
    > Jest ich malo i rynek jest juz raczej podzielony. Ale pewnie cos wczesniej
    > czy pozniej znajde, znam sie ogolnie na automatyce wiec moze :)...

    Rynek na pewno nie jest podzielony. Nie trzeba od razu projektować stacji
    kosmicznych. Można zacząć od małych rzeczy, typu bramy, videofony, systemy
    alarmowe, itp. Jeśli, jak pisałeś wcześniej, oprócz papierka masz również
    wiedzę, to spokojnie sobie poradzisz. A może skrzykniecie się z tymi
    kumplami, co też pracy nie mają i zrobicie coś razem.
    Życzę powodzenia.

    --
    Pozdrawiam

    PS.
    Jakby się udało, to liczę na profity z tytułu know-how :-))