PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Shrek <l...@w...pl>
    <asfitk$h65$1@news.tpi.pl> <asfm78$lik$1@news.tpi.pl>
    <asg3nu$ei8$36@news.onet.pl> <asg8p4$nmq$1@news.tpi.pl>
    <asg974$7ff$1@news.telbank.pl> <asgdjq$hdo$8@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asgh3n$hdo$31@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <m...@p...ninka.net>
    <asgri3$18m$1@absinth.dialog.net.pl> <asjjim$emj$31@news.onet.pl>
    <asm0s5$k17$1@absinth.dialog.net.pl> <asnoao$n92$11@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asom92$6t2$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asorcu$gu5$1@news.onet.pl>
    <asq335$n87$1@news.tpi.pl> <asrji7$e0m$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Date: Sat, 07 Dec 2002 02:05:16 GMT

    Dnia 07 gru 2002, "TS" <f...@o...pl> zapodal(a):

    > To, w dużej części, osoby z papierkiem, że mają wyższe wykształcenie.
    > Tak naprawdę ich wykształcenie jest żadne. A nawet jak mają wiedzę
    > teoretyczną, to nie potrafią jej wykorzystać w praktyce.
    > A najlepiej to podaj jakieś namiary na te statystyki, bo ciekaw
    > jestem, czy jest tam również podział na kierunki wykształcenia. Ja
    > osobiście obstawiałbym, że to głównie marketing, zarządzanie i
    > bankowość :-)

    Hm. Niestety nie tylko. Z moich kumpli po politechnice chyba nikt nie
    znalazl jeszcze pracy w zawodzie. A wsrod byli o tacy z papierkiem i tacy
    co umieli. Mam nadzieje, ze ja jestem z tych co umieja. Moze znajde, moze
    nie. Po prostu wolabym, zeby pan A.P. nie kwestionowal moich umiejetnosci,
    tylko dlatego, ze ma jakies doswiadczenie w pracy. Po prostu, on wybral
    robote od razu, ja wybralem studia. Jakby sytuacjia byla podobna jak 5 lat
    temu to ja moglbym twierdzic, ze jestem debesciak, on bedzie tylko
    skladal kable. Mam nadzieje, ze tak bym nie stwierdzil.

    Pozdr. Shrek.