PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-27 19:11:33
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:djr668$3vg$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy jest to potwierdzenie, że został doręczony na 'skrzynkę' klienta,
    > zwłaszcza w innej sieci??!
    > W obrębie sieci - może tak, ale z jednej do drugiej sieci??
    >
    > A jak klient ma wyłączony telefon? Potwierdzenie do nadawcy też
    > przychodzi, a wcale nie oznacza to, że otrzymał go odbiorca!

    Nie znam sie na szczegolach, ale mam tak, ze przychodzi potwierdzenie, a
    jesli odbiorca ma wylaczony telefon lub z innych powodow nie dotarlo, to
    dostaje komunikat (po czasie, ktory mozna ustawic, np. 1 godzina) ze
    wiadomosc nie zostala jeszcze dostarczona. Z praktyki wynika, ze
    potwierdzenie lub informacja o nie odebraniu dotyczy wlasnie dotarcia smsa
    _na komorke_ odbiorcy.

    I.