PracaGrupypl.praca.dyskusjeco po studiach?Re: co po studiach?
    From: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co po studiach?
    Date: Tue, 04 Nov 2003 14:30:09 GMT

    > Pozwole sobie zatem spytac o umiejetnosci nabyte na studiach
    > informatycznych. Ile z n/w technologii znasz powyzej 3ki (w skali
    > 0-5)?
    >
    > 1. MSSQL
    > 2. ORACLE
    > 3. C/C++
    > 4. JAVA
    > 5. DELPHI
    > 6. XML
    >
    > Dodam, ze przez 3ke rozumiem - co najmniej kilka projektow na uczelni i
    > przynajmniej 1 poza uczelnia.
    > 4 i 5 - odpowiednio lepiej.

    Odpowiem szczerze - zadnej z tych "technologi" nie moge oznaczyc powyzej
    3ki. Samo programowanie nie jest moja najmocniejsza strona. Natomiast dobrze
    czuje sie w zarzadzaniu zasobami infrmacyjnymi i projektowaniu systemow
    informatycznych. Baz danych dopiero sie ucze i musze przyznac, ze chetnie
    zajmuje sie tym nie tylko na uczelni (doluja mnie tylko te skomplikowane
    selecty :) Jestem obecnie na piatym semestrze i najwieksze trudnosci (do tej
    pory)
    sprawila mi jedynie elektronika i egzamin z C/C++ (nie uwazam, by pisanie
    kodu
    "na sucho" z uwzgednieniem wszytkich zasad bylo dobrym pomyslem).
    Piszac, iz miloby bylo pracowac na stanowisku zwiazanym z kierunkiem studiow
    mialam w szczegolnosci na mysli zarzadzanie i marketng, mniej informatyke -
    choc
    chetnie polaczylabym przyjemne z pozytecznym (e-commerce, e-marketing,
    stanowisko asystenckie w dziale marketngu lub informatyk, itp.)

    Pozdrawiam,
    Cass