PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest z tym moim cv????????? › Re: co jest z tym moim cv?????????
  • Data: 2004-03-03 15:22:00
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wilter napisał:
    > Brawo.... dobrze by bylo abym chociaz linka podal :)
    > Przepraszam jakis dzisisaj taki roztargniony jestem :)
    > Oto link:
    > http://www.republika.pl/arekmolenda/portfolio/xxx_cv
    .doc

    No dobra, kolejny do "golenia" ;)
    1. W OpenOffice 1.1.1 zdjęcie się dziwnie zachowało i przesłoniło adres
    zamieszkania...
    2. Co to za dział "Informacje osobiste"? Może powinno być jednak "Dane
    teleadresowe", albo coś w tym stylu?
    3. Kawaler... A na co to komu pracodawcy? Formalnie, konstytucyjnie to
    tylko twoja sprawa, czy masz dziesięcioro dzieci na utrzymanie, czy
    jesteś kawalerem...
    4. W dziale kwalifikacje, podajesz jako pierwsze - j. angielski. Chcesz
    zostać wykładowcą angielskiego? :>
    5. Czy na pewno kwalifikacje, powinny być przed wykształceniem?
    5b. Zbyt słabe rozdzielenie kwalifikacji od wykształcenia...
    6. "Groch z kapustą" w dziale kwalifikacje... Może czas rozdzielić
    znajomość języków od znajomości systemów operacyjnych... I czas
    wyszczególnić jakie się zna systemy, skoro operuje się nazwami
    poszczególnych programów graficznych.
    7. Zainteresowania - zdziwiłbym się bardzo (!i rozczarował!), gdyby
    kandydat na administratora, grafika, webm,astera itp, nie interesowała
    się komputerami i szeroko pojętą informatyką. Powinieneś tu wpisać coś
    więcej. Całego swojego życia nie zamierzasz spędzić przed monitorem?
    8. Mieszasz w jednym punkcie dobrą znajomość systemów oepracyjnych z...
    helpdeskiem i serwisem sprzętowym...
    9. Powtarzasz się w specjalizacji/specjalności swoich studiów...

    Podsumowanie (czyli co spamiętałem po 3 minutach czytania)
    - chcesz być grafikiem komputerowym
    - dobrze znasz jezyk angielski
    - coś pisałeś o stronach WWW...
    - dalej mi się nie chciało przeczytać...;> (za mała czcionka jak na 2
    stronicowe CV, a najciekawsze informacje na końcu)
    - gdzie się stosuje obecnie DOS'a? (???)

    Ciekawy pomysł na CV (tabela to imo dobry pomysł, bo nic się nie
    rozpada), ale nie wykorzystany.
    Więcej podpunktów, więcej kategorii, większa czcionka...

    Pozdrawiam
    Rafał