eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeco dalej robić?Re: co dalej robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co dalej robić?
    Date: Tue, 11 Jul 2006 20:45:16 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <x...@k...net>
    References: <e90lgb$2fi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-140-126.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1152643511 15546 81.219.140.126 (11 Jul 2006 18:45:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jul 2006 18:45:11 +0000 (UTC)
    X-Sender: wDLw6vCd1EG4S3KjSUo8qZaeND6pI0IP
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:185711
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 11 Jul 2006 19:00:32 +0200, romanserwis napisał(a):

    > Czekam na wszelkie konstruktywne uwagi.

    Moje osobiste doswiadczenia ze specjalistami od napraw RTV sa w ogromnej
    wiekszosci zle lub bardzo zle. To spowodowalo, ze zaniesienie telewizora
    tudziez monitora do specjalisty to dla mnie ostatecznosc.

    Byc moze jestem odosobnionym przypadkiem, ale napotkani specjalisci nie
    znali sie zbyt dobrze na nowych technologiach, najczesciej tylko krecili
    zeby jak najwiecej kasy wyciagnac, a czesto okazywalo sie po paru
    tygodniach ze sprzet jest "nienaprawialny".

    Byc moze jestes inny, oczywiscie nie przecze. Ale moje doswiadczenia
    sprawily, ze jak ognia unikam napraw pogwarancyjnych takiego sprzetu, bo
    czesto taniej i szybciej kupic nowe.


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1