PracaGrupypl.praca.dyskusjecholerne odtraceniaRe: cholerne odtracenia
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cholerne odtracenia
    Date: Tue, 7 Dec 2004 21:02:19 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Tue, 07 Dec 2004 19:59:58 +0100, na pl.praca.dyskusje, Flyer napisał(a):

    > A gdzie "tyle dostają bezrobotni" bo bym chętnie się zgłosił? ;)

    Dobra, moze sie zagalopowalem, ale w pewnym sensie dokonalem skrotu
    myslowego.
    Bo o ile wiem, to kojarze ze bezrobotny do raczki dostaje cos 450zl. Ja
    dostaje 560 -koszty internetu -koszty przejazdow -koszty pradu, i paru
    innych drobiazgow typu modernizacja kompa.

    Oczywiscie zamierzam ten stan zmienic, bo sam sie po czesci dalem tak
    zlapac podniecony pierwsza umowa, ale prawde mowiac bezrobocie byloby
    bardziej oplacalne, nie patrzac przez pryzmat ograniczen czasowych.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl