PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzilyscie do szkoly rodzenia??? › Re: chodzilyscie do szkoly rodzenia???
    From: "resident" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chodzilyscie do szkoly rodzenia???
    Date: Fri, 11 Jul 2003 19:56:32 +0200

    >no wlasnie jak w temacie chodzilyscie do szkoly rodzenia czy stwierdzilyscie
    >ze same sobie poradzicie??
    >Bo ja nie chodzilam i nie bede - jakos nie lubie i nie umiem wykonywac
    >cwiczen zadawanych przez kogos. Na przyklad uczono mnie kilka lat plywac na
    >basenie i nic z tego - ani troche. Jak tylko sama zaczelam sie uczyc w
    >jeziorze - kilka prob i zaczelam po krotkim czasie plywac. I tak jest u mnie
    >ze wszystkim. Zawsze musze "sama" (o;
    >Moja kolezanka po jednym dniu szkoly rodzenia wyladowala na porodowce - tak
    >na nia podzialay cwiczenia oddechowe (o;
> [...]

    Prawda jest taka, ze sporo tam nadetej ideologii, quasipsychologii ale tez
    sporo calkiem pozytecznych rzeczy. Przede wszystkim zas to o co chyba kazdemu
    (rodzicowi po raz pierwszy) chodzi najbardziej- INSTRUKCJA OBSLUGI DZIECKA.
    No i raczej niewiele rzeczy Cie potem zaskoczy i nie bedziesz wpadac w panike
    z byle powodu. A i tak wszystko bedziesz musiala robic sama (no... z tatusiem
    jeszcze) wiec nie ma obaw, ze ktos Cie tej samodzielnosci pozbawi- a ze
    troche ulatwi zycie...? To chyba nic zlego.
    Ps
    Pojecia nie mam jak to sie ma do Holandii ale raczej lepiej- bo maja dluzszy
    staz w tych kwestiach

    Pozdrawiam
    +
    archiwum i przeszukiwanie newsów