PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
  • Data: 2005-06-30 11:58:06
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: "nica" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety dobra prace mozna dostac tylko z polecenia
    >
    > Ja, tuż po studiach nie mam szans od razu dostać dobrej pracy - ciekawej,
    > rozwijającej, twórczej, dobrze płatnej itd, itp.
    wiesz, jesli bedziesz chcial aby wszystkie warunki byly spelnione od razu to
    faktycznie nie dostaniesz pracy. jesli zalozysz ze praca ma byc ciekawa i
    rozwijajaca ale niekoniecznie dobrze platna, nie bedziesz mial problemu z
    zatrudnieniem. jesli chcesz miec wysokie zarobki idz chciazby do masterfoods,
    ale pamietaj ze nie kazdy sprawdza sie w kazdej firmie - ja na przyklad nie
    wyslalam tam aplikacji, po prostu nie moj typ. mzoe dlatego bede miala gorsze
    zarobki, ale za to bardzo znana firme i jak to napsiales "ciekawa,
    rozwijajaca" prace.
    nica