PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty w informatyce › Re: certyfikaty w informatyce
  • Data: 2002-10-10 15:58:19
    Temat: Re: certyfikaty w informatyce
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    > hmm, wlasciwie powiedz skad Ty to wiesz?
    skad ja to wiem?
    Ano stad ze sam taki tytul posiadam (i do od jakis 4 lat :)

    > Bo akurat wielu pracodawcow
    > robiacych w technologiach microsoftu (a niestety bez wzgledu co ty uwazasz
    > jest to dominujaca technologia w sferze srednich - czyli tych ktorych jest
    > najwiecej - aplikacji) poszukuje ludzi z tymi certyfikatami.
    Nie jestem obecnie na bierzaco w branzy "prowizorycznej informatyki",
    choc rozmumiem jak moga myslec dyrektorzy tych firm.
    Zapewne mysla ze problemy z technologiami z stajni MSa leza po stronie
    zle wykwalifikowanych "zasobow ludzkich"..., mysla ze jak zatrudnia
    wykwalifikowanych z certyfikatami, to sie poprawi.
    Z mojego doswiadczenia wynika, ze sie *nie poprawi* bo to nie to jest
    powodem problemow...
    Mam certyfikat tej firmy i z cala pewnoscia moge stwierdzic ze: "Krol
    jest nagi"...

    Pozdrawiam
    (co prawda wszelakich MsGlupkow, nie bez obrzydzenia, ale jednak)
    :)))

    Artur