PracaGrupypl.praca.dyskusjebrutto a netto › Re: brutto a netto
  • Data: 2011-12-15 08:32:49
    Temat: Re: brutto a netto
    Od: Piotr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-15 09:19, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > mieszkańcy płacą podatek od gruntu, a tam na pewno nic nie wyrośnie.
    > Właściciele zakładów pracy też płacą podatek od nieruchomości...
    I do tego mieszkanicy czy też właściciele zakładów pracy nie dostaj
    pienieadza za samo posiadanie tych gruntów.
    BTW. To chore. Z jednej strony kasa idzie do rolnika za to ze uprawia
    ziemie z drugiej placy podatek za ta ziemie. Bez sensu :)

    Trzeba dać? Dlaczego? Bo im się należy ?

    > Bzdura. Jak przejda na normalny zus, to będą musieli go zapłacić.

    > Jedno i drugie to patologia...
    Dokładnie.
    Wczoraj w TV slyszałem jak ktoś mówi m.in, że Chiny to chory kraj, bo
    nie ma ZUS a państwo nie szanuje obywateli. U nas jest ZUS i państwo
    okrada sowich obywateli. Spróbuj nie płacić zus, zostaniesz
    ukarany/uwięziony za to że nie dałeś sie okraści. Wole Chiny :)