PracaGrupypl.praca.dyskusjebratniak › Re: bratniak
    From: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bratniak
    Date: Fri, 3 Sep 2004 09:20:46 +0200

    > Mam możliwość wyjazdu do Anglii do pracy na lotniskach przez Bratniaka.
    > Ale jest jeden szkopół trzeba wyłożyć 1000zł.
    W Gdańsku można wziąć "na krechę" i potrącają Ci z wypłaty (przynajmniej
    widziałem takie ich ogłoszenie, jeśli chodzi o USA).

    > Może ktoś wie coś więcej o Bratniaku, czy jest pewny?
    Wycieczki robią spoko, pracuje u nich też się spoko, a jak jest z wyjazdami
    do pracy to nie wiem, ale pewnie też ok. Zresztą to zalezy, bo zdaje się, że
    Bratniak to taki frenchising, że każdy może sobie ich biuro założyć na
    licencji, więc to zależy gdzie trafisz.

    pzdr,
    saper