eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjebiznes plan-jak › Re: biznes plan-jak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.cgs.poznan.pl!news.inte
    rnetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: biznes plan-jak
    Date: Mon, 20 Jan 2003 15:13:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <b0h0ru$7uk$1@news.tpi.pl>
    References: <b0cg73$h5q$1@news.tpi.pl> <b0edac$hno$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    NNTP-Posting-Host: users10.ntvk.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1043072702 8148 80.48.122.26 (20 Jan 2003 14:25:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2003 14:25:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:69807
    [ ukryj nagłówki ]

    Po pierwsze to biznes plan w całości stanowi opracowanie projektu
    działalności ale w kolejnych cześciach zawarte są poszczególne etapy i
    aspekty tej działalności a więc jest również część marketingowa w której
    znaleźć powinny się informacje o produkcie.
    Po drugie jak szanowna kolezanka wyobraża sobie tworzenie tego typu planów w
    przyszłości jeśli już na etapie rekrutacji nie może dać sobie rady z prostym
    planem rozwoju produktu? bo nawet jeśli bedzie codziennie wypisywac na
    grupę, to w końcu pracodawca odkryje niekompetencje, więc moja rada brzmi:
    mierz siły na zamiary.
    Po trzecie, produkt jest definiowany fazowo a co za tym idzie jego rozwój i
    etapy funkcjonowania na rynku opisane są w kazdej popularnej publikacji
    książkowej z zakresu marketingu i nie potrzeba tu specjalnej wiedzy z
    zakresu tworzenia biznes - planów. A co do otoczenia to majac otwarte oczy
    każdy sznujący się pracownik marketingu czy działu sprzedaży potrafi
    zdefiniowac determinanty powodzenia okreslonego produktu a bez tych
    umiejętności nawet książki neipomogą.
    Bulwersują mnie takie przejawy powszechnej niekompetencji i to na forum
    publicznym

    Powodzenia
    Ania
    Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b0edac$hno$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Witam,
    > Z tego co wiem, a koncze wlasnie V rok marketingu to biznes plan odnosi
    sie
    > do pomyslu na firme, oraz okreslenia jej pozycji na rynku, a nie na
    sprzedaz
    > prodkuktu. Sprzedz to inaczej dystrybucja produktu, a to zupelnie cos
    > innego. Przez pomysl na sprzedaz mozna rozumiec jak np. usprawnic sprzedaz
    > juz istniejącego produktu lub co zrobic aby produkt byl atrakcyjny.
    Obecnie
    > coraz wiecej firm ucieka się do rozwiazan internetowych takich jak sklepy
    > internetowe, ale to nie jedyne rozwiazanie. Mysle ze nie musisz sie
    martwic
    > technicznym rozpisem tego. Jezeli masz pomysl sprobuj po prostu podzielic
    to
    > na kilka punktow i zapisac to w postaci projektu - koncepcji usprawnienia
    > dystrybucji ( w przypadku gdy produkt ten juz jest na rynku) czy tez
    > opracować plan sprzedaży nowgo produktu. W takim przypadku przydaloby sie
    > zaproponowac jakies badania typu ankiety, aby dowiedziec sie czego
    oczekuje
    > klient, moze pomysl na reklame itp.
    >
    > Użytkownik "zocha" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:b0cg73$h5q$1@news.tpi.pl...
    > > mam (?) dostac posade.
    > > warunkiem jest pomysl na sprzedanie produktu
    > > pomysl mam, tylko nie wiem jak to "ubrac w slowa" a wlasciwie jak
    > > technicznie to rozpisac.
    > > prosze pomozcie, gdzie znajde cos na wzor biznes planu
    > >
    > > z gory dziekuje
    > >
    > >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1