PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie 13%Re: bezrobocie 13%
  • Data: 2013-10-24 18:41:27
    Temat: Re: bezrobocie 13%
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to ciekawa sprawa, ja uważam, że robotę jak sama nazwa wskazuje powinny
    > przerabiac roboty... i tak się dzieje, więc takie ci..y jak tusk budują
    > nam jakieś pojebane tory przeszkód, czy testy na inteligencję w sklepach
    > internetowych (patrz nowy mBank)...

    Zgadzam się, i dodam coś jeszcze , co jest bardzo nie propagandowe
    i nie populistyczne.

    Robota na człowieka czekała za komuny: zapuszczone trawniki , obdrapane
    płoty, niedomyte szyby..., i dużo innej roboty fizycznej, bez kturej w
    istocie można żyć.
    Teraz niejednokrotnie te prace wykonują ludzie z wyższym wykształceniem,
    teraz prawie każda spszątaczka ma średnie wykształcenie, za komuny jak
    inżynier wykonywał pracę fizyczną to zwykle jednak na emigracji, teraz robi
    to w Polsce.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)