PracaGrupypl.praca.dyskusjebezplatny staz › Re: bezplatny staz
  • Data: 2009-12-17 13:08:59
    Temat: Re: bezplatny staz
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Dec 2009 13:03:39 +0100, budo napisał(a):

    > Moj brat konczy studia (formalnie jeszze jest studentem) ale ma juz
    > sporo wolnego czasu postanowil wiec poszukac pracy.
    > Znalazl ciekawa oferte ale jest to staz 3 miesieczny bezplatny a pozniej
    > (bez gwarancji) mozliwosc zatrudnienia na pelen etat.

    Nie odpowiem na powyższe pytania, ale widziałem wielokrotnie jak wyglądają
    staże, choć te były płatne (co prawda na poziomie "bezrobotnego" ale
    zawsze).

    Uważam, że poza sytuacjami, gdy kandydat sam chce i widzi sens (tj. będzie
    naprawdę na stażu, a nie darmowej służbie "przynieś-podaj-pozamiataj"), to
    można taki wolontariat spróbować, ale... w zdecydowanej większości
    przypadków te staże to jest sposób na darmową siłę roboczą. Brat nauczy się
    tyle co sam będzie chciał poznać i się dopcha do wiedzy, a ogółem to będzie
    darmowym popychadłem.

    Nie chcę uprawiać czarnowidztwa, ale uważam że za pracę należą się
    pieniądze i tyle. Nie muszą być od razu duże, ale praca za darmo nie ma
    sensu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net